Vastuullinen palvelujen johtaminen


Tavoitteet

Opintojakson tarkoitus

Ymmärrät palvelujen johtamisen ja markkinoinnin teoreettisen viitekehyksen ja osaat soveltaa tätä strategisessa johtamisessa ja kehittämistyössä.

Opintojakson osaamiset

Palveluliiketoiminnan johtamisosaaminen
Oppimaan oppiminen
Työelämässä toimiminen
Eettisyys
Kestävä kehitys

Opintojakson tavoitteet

Opintojakson suoritettuasi osaat tehdä yhteenvedon palvelujen johtamisen ja markkinoinnin teoreettisesta viitekehyksestä. Ymmärrät palvelujen johtamisen ja markkinoinnin strategisen merkityksen. Tunnistat tuottavuuden ja toimintojen merkityksen palvelujen johtamisessa. Osaat määritellä, mitä on palvelun laadun johtaminen. Osaat analysoida ja arvioida, kuinka palveluyrityksiä on mahdollista johtaa kilpailukyisesti ja vastuullisesti. Tämän lisäksi opit monipuolista tiedonhakua, oman osaamisesi sanoittamista ja jakamista, sekä modernien viestintätyökalujen ja tekniikoiden hyödyntämistä.

Sisältö

Palvelujen johtamisen teoria, periaatteet ja soveltaminen käytännössä
Palvelujen markkinoinnin teoria ja periaatteet
Vastuullisuusnäkökulma palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa
Monikanavaisen viestinnän eri muotojen ja modernien työkalujen hyödyntäminen: kirjaesseen kirjoittaminen, käsitekartan rakentaminen, blogin kirjoittaminen, podcastin tekeminen, itsereflektointi.

Arviointipäivämäärä

18.05.2022

Arvosana

HYV

Essee: Palvelujen johtaminen

Blogikirjoitus: Asiakaspalvelija - kaikkien alojen asiantuntija?

Podcast: Vastuullisuus

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita