Vastuullinen palvelujen johtaminen
Tavoitteet
Opintojakson tarkoitus
Ymmärrät palvelujen johtamisen ja markkinoinnin teoreettisen viitekehyksen ja osaat soveltaa tätä strategisessa johtamisessa ja kehittämistyössä.
Opintojakson osaamiset
Palveluliiketoiminnan johtamisosaaminen
Oppimaan oppiminen
Työelämässä toimiminen
Eettisyys
Kestävä kehitys
Opintojakson tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat tehdä yhteenvedon palvelujen johtamisen ja markkinoinnin teoreettisesta viitekehyksestä. Ymmärrät palvelujen johtamisen ja markkinoinnin strategisen merkityksen. Tunnistat tuottavuuden ja toimintojen merkityksen palvelujen johtamisessa. Osaat määritellä, mitä on palvelun laadun johtaminen. Osaat analysoida ja arvioida, kuinka palveluyrityksiä on mahdollista johtaa kilpailukyisesti ja vastuullisesti. Tämän lisäksi opit monipuolista tiedonhakua, oman osaamisesi sanoittamista ja jakamista, sekä modernien viestintätyökalujen ja tekniikoiden hyödyntämistä.
Sisältö
Palvelujen johtamisen teoria, periaatteet ja soveltaminen käytännössä
Palvelujen markkinoinnin teoria ja periaatteet
Vastuullisuusnäkökulma palvelujen johtamisessa ja markkinoinnissa
Monikanavaisen viestinnän eri muotojen ja modernien työkalujen hyödyntäminen: kirjaesseen kirjoittaminen, käsitekartan rakentaminen, blogin kirjoittaminen, podcastin tekeminen, itsereflektointi.
Arviointipäivämäärä
18.05.2022
Arvosana
HYV