Palvelumuotoilun johtaminen


Tavoitteet

Opintojakson tarkoitus
Opintojaksolla opit kuinka palvelumuotoilu projektia johdetaan ja miten palvelumuotoilun avulla voidaan kehittää organisaatioita asiakaslähtöisemmiksi, ihmiskeskeisemmiksi ja kilpailukykyisemmiksi.
Opintojakson osaamiset
Palveluliiketoiminnan johtamisosaaminen
Oppimaan oppiminen
Työelämässä toimiminen
Eettisyys
Ennakoiva kehittäminen
Opintojakson osaamistavoite
Opit palvelukehityksen periaatteet ja useita palvelumuotoilumenetelmiä. Opit johtamaan palvelumuotoiluprosessia ja valmiudet vastata palvelumuotoiluprojektin johtamisesta. Opit ymmärtämään miten monialaista luovaa tiimiä ja iteratiivista käytännön tekemistä voidaan johtaa menestyksekkäästi. Opit tekemään strategista käyttäjälähtöistä kehittämistyötä.

Sisältö

Palvelumuotoiluprosessin mukainen suunnittelu, palvelumuotoilumenetelmien käyttäminen, palvelumuotoilun strateginen osaaminen ja johtaminen, asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen merkitys ja johtaminen, osallisuus ja yhteiskehittämisen hyödyntäminen monialaisissa tiimeissä, luovan palvelumuotoiluprojektin johtaminen, palvelumuotoilun käyttäminen yrityksen ja organisaation toiminnassa ja päätöksenteossa

Arviointipäivämäärä

18.12.2022

Arvosana

5

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita